2016. november 25., péntek

Tronåsen kirándulás



Nos m
ár kezdtem begyepesedni... ezért egy szombati napon nekivágtam, hogy meghódítsam a közeli Tronåsen védett útvonalat.





 

 1844-ben adt
áát a helyi ordeghiddal egyutt mint foutat. Affele nyugati átjaro volt ez :)
A hidtol indultam ami a h
ázamtol pár száz meterre van, a Bakke Bru nagy turisztikai látványosság sokan felkeresik.
Gyakran rallit is szerveznek erre a meredek kacskaringos utra. Ugy veterant mint elektromosat.

Szoval elmentem a hidtol a mai foutig es vissza ami kb 13 km. Ez nem lenne sok az Alfoldon de itt m
ás erzes volt :D

Talan ez a video mutatja legjobban a visszautat:








Most eloszor használtam turabotokat ami nagyon jo otletnek bizonyult, azontul hogy csokkentette a lábaimra nehezedo terhelest a karomat is megdolgoztatta. A meredek lefagyott, csuszos uton nehezen tudtam volna kozlekedni nelkule.


Volt sok szep látnivalo 




S lam ekkor meg nem is sejtettem milyen veszelyben forgott az eletem!
Rogton (pår hettel hehe) azutan hogy itt elhaladtam ez tortent!!!:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése