2017. november 27., hétfő

Kicsinálták Degut a szemetek!



Kicsinåltåk Degut a szemetek!







No igen bekovetkezett az, ami kb borit
ékolva volt. Mivel nem rendelkezem "Degu A Szabadban" jelzésu anyakonyvi kivonattal sitty-sutty kivontak a forgalombol.
Es
élyt sem adtak arra hogy elkoszonjek, hogy megmagyarázzam az ismerosoknek mi miért tortént, ezért muszáj vagyok ennek itt eleget tenni, hogy meltoan lezarhassam a multat :D



  Ez nem egy 
általanos random kiszurása volt a facenek, mert a feljelentés egyidoben érkezett meg egy posztom eltuntetésével az egyik bicskás csoportban. Amugy a posztot lajkolgattáés semmi komolyabb kommentháboru nem keletkezett alatta pusztán egy "helyreigazitos beszélgetés".
B
ár két személyre szukitheto a torlok/feljelentok száma, mégsem tervezek semmilyen vendettát ellenuk, sot mår nem is haragszom. Mint mondtam, elobb-utobb ugyis bekovetkezett volna.
Amugy a vicces az, hogy a face p
ár napja kuldot egy szép uzit, hogy milyen fontos a számukra mert sok ezer lájkot kaptam az akcioimra. Talán annyira mégsem voltam fontos :D

No es bucsuzoul par szot. Koszonom mindenkinek aki kovette es l
ájkolta Degut a késes, a szabadidos, potenciazavaros, horgászos es egyéb csoportokban. 
Innetol csokkentett modban (a becses nevemen) leszek elérheto, mert nem látom értelmét feltámasztani degut. Ez a nicknév egyébként meg a KRETéN magazinhoz kotheto de ebbe most ne menjunk bele... :)
Fontosabbnak tartom, hogy elmondjam miert is l
étezett ez a bizonyos másik profilom.
C
élja nem a bujkálás volt inkább csak nem akartam keverni a szezont a fazonnal. A családi oldalon nem akartam fitogtatni a hobbijaimat es degu koreit sem akartam a privát temákkal untatni. Valos ismeroseim kozé nem akartam olyanokat felvenni akik csak a kozos hobbik miatt jeloltek (miert is vinnek oda 100+ ismeretlent?!), es a degun sem akartam rokonokat visszajelolgetni, ok ismernek, a tobbieket meg nem érdeklené a sok outdoor tema, a norvégok meg nem is értenék :D )
Amugy szépen mukodott is a dolog egészen a deaktiválásig. Az mondjuk szemétség, hogy nem tudom lementeni az ott tárolt tartalmakat, a csoport- es barátlistámat, az uzeneteimet(!), vagy épp azt, hogy kiket kovettem.
Anyag pedig volt rendesen mert a munk
ámbol kifolyolag sokat ulok a gép elott, ujdonságokat, érdekessegeket felkutatni pedig már szinte a maniámmá vált. Persze az utobbi években annyi csoport es tag lett a témában mint égen a csillag, ezért sem esik nehezemre elengedni a másik énem, es kicsit visszább venni az aktivitásbol.
Ha valami nagyon megmozgat az
ért majd hozzászolok, esetleg megosztom az aktuális csoportban, vagy itt, esetleg az instagramon (ahol siracity neven futok).
Maradnak m
ég feluletek, mégha nem is lesz olyan praktikus mint a degufacebok volt.

Koszi m
ég egyszer mindenkinek.

csokolom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése